Інформаційний аналітик
Інформаційний аналітик - це універсальний фахівець, який володіє знаннями з міжнародних відносин, статистики, інформатики, комп'ютерних наук, бізнесу, економіки, медіа-комунікацій. Аналітик вивчає масиви даних, що містять розрізнену інформацію, наприклад, результати досліджень, світові тенденції, людську діяльність тощо.
Основне вміння таких фахівців - це бачити логічні зв'язки в системі зібраної інформації і на підставі цього розробляти моделі та стратегії поведінки.
Інформаційний аналітик повинен вміти отримувати потрібну інформацію з різноманітних джерел, включаючи інформаційні потоки в режимі реального часу, і аналізувати її для подальшого прийняття рішень.
Залучення фахівця з аналізу інформації для компаній - це можливість подивитися на наявні дані з різних кутів зору.
Обов'язки
Збір даних
Аналітик має справу з розрізненою інформацією, яку потрібно правильно структурувати, а саме:- провести збір даних для можливості їх подальшої оперативної обробки;
- забезпечити повноту та взаємозв'язок даних з різних джерел;
- розробити рішення по оптимізації поточних процесів на підставі результатів аналізу.
Аналіз даних
Структурувавши дані, аналітик повинен на їх основі провести аналіз і отримати відповіді на раніше поставлені запитання. Для цього аналітик робить:
- аналіз і прогнозування статистичних показників;
- аналіз ефективності внутрішніх процесів і операційної діяльності;
- аналіз різних ризиків;
- складання періодичних звітів з прогнозами і презентацією даних.
Розробка ефективних рішень
У сучасному конкурентному і швидкомінливому світі, в постійно зростаючому потоці інформації інформаційний аналітик незамінний для керівництва в плані прийняття правильних рішень.